niedziela, 13 kwietnia 2014

Rozdział pierwszy - "Jaki glancuś!" cz. 1

Szkoda, ze nie było żadnych komentarzy, ale nie tracę nadziei i piszę dalej :)
______________________________________________

Ile osób tak na prawdę wie, co czujemy?
Nie, co powiemy, tylko to, co akurat siedzi w naszej głowie, bo słowa to kłamcy. A największymi kłamcami świata są przypuszczalne słowa pocieszenia. Będzie dobrze, weź się w garść, jutro to Ty im skopiesz tyłki, przestań o tym myśleć, jutro wzejdzie słońce... To wszystko bzdury! Skąd ktoś niby może wiedzieć, ze tak będzie? Był w przyszłości albo Tam i poznał dzień swojej śmierci? Albo może chociaż rozmawiał z Panią Ś? Nie? No to zagadka na miarę Herkulesa Poirota rozwiązana! Nikt nie zna daty i godziny, tak jak i nikt nie wie, czy jutro będzie lepiej czy gorzej. Bo przecież już dziś można odebrać sobie życie. Zycie-najpiękniejszy dar. Głupcem jest człowiek, który go nie szanuje. " W takim razie jestem największą idiotką świata"-pomyślała, ale usłyszała głos matki, który momentalnie wyrwał ją z  filozoficznych myśli i przywołał do rzeczywistości.
-..nie stanie. Nie myśl, tylko biegnij.-mama jak zwykle mówiła tylko potrzebne zdania. Nie było sensu prosić ją, aby powtórzyła, a poza tym początku można było się domyślić. Upychając w najgłębsze zakamarki umysłu rozmyślenia, ruszyła na ścianę między peronem dziewiątym a dziesiątym. Odległość wynosiła może dziesięć metrów. "Trzy sekundy" pomyślała, po czym do krótkiego rachunku matematycznego dorzuciła jeszcze jedno słowo-idiotyzm.

__________________________
Postanowiłam podzielić ten rozdział na dwie części z dwóch powodów: 1) zaraz przyjeżdżają do mnie goście 2) mam nadzieję, ze chociaż tutaj dodacie jakiś komentarz.
Dodatkowo, szukam bety :)
I czekam na Wasze opinie w komentarzach :)

10 komentarzy:

  1. Rozdział jest zdecydowanie za krótki. Moim zdaniem powinnaś dodawać później, a pisać je dłuższe! dopóki rozdział nie będzie mega długi (15 stron xD) to nie powinno dzielić się go na części. Nikt nie lubi króciutkich rozdzialików (ach, te zdrobnienia)
    Na szczęście styl nie jest zły, czytanie nie jest trudne czy męczące, a to zdecydowany plus.
    Nie wem co jeszcze powiedzieć. Życzę dużo wspaniałych czytelników i sukcesów w pisaniu.
    Pozdrawiam magicznie
    ~hope~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to jest to taka bardziej próbka rozdziału, gdyż chciałam się dowiedzieć, co sądzicie o moim stylu pisania... Na pewno nie będę tak pisać przez cały czas! Rozdziały będą dłuższe ;)

      Usuń
  2. Zgadzam się z tym, że rozdział jest za krótki. Ma długość prologu. Czyta się przyjemnie i na pewno będę zaglądała częściej.
    Astoria ( ze strony Co jak co, ale Harry'ego Potter'a to ja kocham) :)

    Zapraszam również na mój blog http://hermionariddle-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i, jak już napisałam wcześniej, jest to bardziej próbka rozdziału niż rozdział ;)

      Usuń
  3. o samej historii jeszcze niewiele da się powiedzieć, ale z czasem się to zapewne zmieni; po tej próbce mogę powiedzieć, że piszesz całkiem dobrze, z czasem się również rozwiniesz i nabierzesz, nie wiem jak to nazwać, wprawy, polotu... rozdział baaaaardzo krótki, ja sama w moim drugim opowiadaniu przybrałam krótką formę rozdziałów, ale wydaje mi się, że twój był, aż za krótki... ja potraktowałam go bardziej jak dalszą część prologu; nie zmienia to faktu, że czekam jak się rozwinie twoja historia, najważniejsze to nie poddawać się, jeśli chce się coś robić, w tym przypadku pisać, to trzeba to robić... choćby dla kilku osób czy samego siebie... powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zastosuję się do Twoich zaleceń. I tak jak wszystkim, Tobie też odpisuję, że rozdziały będą dłuższe ;)

      Usuń
  4. Też uważam, że rozdział za krótki, to dopiero pierwszy rozdział więc trudno cokolwiek stwierdzić. Życzę dużo weny i czekam na nexta ;) Na pewno to będzie bardzo ciekawa historia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Następną część planuję dodać w środę, ewentualnie czwartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że już kilka osób zwróciło Ci na to uwagę, ale ja też poruszę ten temat. Za krótko. Wiem, że u mnie na blogu też nie ma jakiś mega długich rozdziałów, ale postaraj się pisać je na chociaż 2-3 strony w Wordzie :)

    Poza tym treść mi się podobała :)

    Dastra

    OdpowiedzUsuń